Sistema
De Temps Antics
Base[modifica | modifica el codi]
Proves d'habilitat[modifica | modifica el codi]
Es llencen 3D20, se'n agafa el del mig i se li suma el que es te en l'habilitat i l'atribut associat contra una dificultat de 30. Aquesta tirada pot tenir avantatge (D6 que sumen) o desavantatges (D6 que resten).
Si no es tenen punts en l'habilitat, el D20 que s'agafa en la prova és el baix.
Ajudar[modifica | modifica el codi]
Es pot ajudar un company si es te com a mínim 5 punts en l'habilitat. En aquest cas s'aporten D6 que sumen a la tirada del company al qual s'ajuda.
Atributs i habilitats[modifica | modifica el codi]
Cos:[modifica | modifica el codi]
- Múscul: Força, resistència, velocitat
- Lluita: Baralla, armat cos a cos, disparar
- Agilitat: Caigudes, equilibri, reflexos, escapolir-se
- Atletisme: Escalar, nedar, saltar, cabrioles
- Destresa: Nusos, sostreure, malabarismes
Ment:[modifica | modifica el codi]
- Acadèmia: Coneixements acadèmics, llegir i escriure
- Discreció: Amagar-se, sigil
- Tècnica: Trampes, panys, artesania
- Natura: Coneixements naturals, supervivència, rastrejar, guarir
- Sentits: Percepció, iniciativa
Ànima:[modifica | modifica el codi]
- Persuasió: Convèncer, comerciar
- Empatia: Detectar intencions
- Carisma: Millorar actitud
- Impressionar: Intimidar
- Social: Buscar informació, trobar contactes
No categories