Sistema

De Temps Antics
La revisió el 22:27, 15 abr 2024 per Kenbushi (discussió | contribucions) (Es crea la pàgina amb «== Base == === Proves d'habilitat === Es llencen 3D20, se'n agafa el del mig i se li suma el que es te en l'habilitat i l'atribut associat contra una dificultat de 30. Aquesta tirada pot tenir avantatge (D6 que sumen) o desavantatges (D6 que resten). Si no es tenen punts en l'habilitat, el D20 que s'agafa en la prova és el baix. === Ajudar === Es pot ajudar un company si es te com a mínim 5 punts en l'habilitat. En aquest cas s'aporten D6 que sumen a la tira...».)
(dif.) ← Versió més antiga | Versió actual (dif.) | Versió més nova → (dif.)

Base[modifica | modifica el codi]

Proves d'habilitat[modifica | modifica el codi]

Es llencen 3D20, se'n agafa el del mig i se li suma el que es te en l'habilitat i l'atribut associat contra una dificultat de 30. Aquesta tirada pot tenir avantatge (D6 que sumen) o desavantatges (D6 que resten).

Si no es tenen punts en l'habilitat, el D20 que s'agafa en la prova és el baix.

Ajudar[modifica | modifica el codi]

Es pot ajudar un company si es te com a mínim 5 punts en l'habilitat. En aquest cas s'aporten D6 que sumen a la tirada del company al qual s'ajuda.

Atributs i habilitats[modifica | modifica el codi]

Cos:[modifica | modifica el codi]

  • Múscul: Força, resistència, velocitat
  • Lluita: Baralla, armat cos a cos, disparar
  • Agilitat: Caigudes, equilibri, reflexos, escapolir-se
  • Atletisme: Escalar, nedar, saltar, cabrioles
  • Destresa: Nusos, sostreure, malabarismes

Ment:[modifica | modifica el codi]

  • Acadèmia: Coneixements acadèmics, llegir i escriure
  • Discreció: Amagar-se, sigil
  • Tècnica: Trampes, panys, artesania
  • Natura: Coneixements naturals, supervivència, rastrejar, guarir
  • Sentits: Percepció, iniciativa

Ànima:[modifica | modifica el codi]

  • Persuasió: Convèncer, comerciar
  • Empatia: Detectar intencions
  • Carisma: Millorar actitud
  • Impressionar: Intimidar
  • Social: Buscar informació, trobar contactes